Русский Latviešu
Galvenā » Kvēlsveces

 

Nolauzto un veselo kvēlveču demontāža

Mūsdienīgi četrvārstu dzinēji modernizācijas procesā tiem tika uzlabots maksimālā motora jauda un minimāls degvielas patēriņš. Bet šie jauninājumi mūs visus ir noveduši pie aktuālas problēmas  - ierūsētas sprauslas un kvēlsveces. Tas notiek tāpēc, ka ar laiku starp kvēlsveci un sprauslu iekļūst mitrums, un to metāliskais korpuss pierūsē pie alumīnija motora cilindra galvas, radot šis detaļas kā vienu veselu.

Pati galvenā problēma ir tajā, ka modernizācijas procesā kvēlsveču garums un biezums ir palicis garāks un tievāks. Mēģinot pašu spēkiem demontēt (izskrūvēt) kvēlsveci parasti tas beidzas bēdīgi –kvēlsvece nolūst un paliek motora cilindra galvā.

Ir divi varianti, kā viņu dabūt ārā:

1.       Nepareizs risinājums – dārgs un vecs.

-Motora cilindra galvas demontāža, blīvju maiņa, galvas slīpēšanas, galvas pārbaude, blīvslēgu maiņa, vītņu stieņu maiņa, skrūvju maiņa u.t.t. Tas viss Jums patērēs ļoti lielus ieguldījumus -  kā minimums nedēļu, un ļoti lielu naudas summu.

2.       Pareizs risinājums - mūsdienīgs, uzticams un ātrs.

-          Kvēlsveču demontāža ar speciālu instrumentu, kas garantē motora galvas saglabāšanu. Mūsu meistars strādā tikai ar kvēlsveču sēžu un kvēlsveces elementiem, netiks ņemta nost ne sprausla, ne motora cilindra galva.

NEKAD nemēģiniet patstāvīgi izskrūvēt un mainīt kvēlsveces- 99%,ka tās motorā nolūzīs.

Saglabājiet savus nervus, laiku un galvenais naudu– paļaujaties uz profesionāliem meistariem!

Mūsu kompānijas īpašumā ir jaunākās paaudzes aprīkojums, ar augstāko kvalitāti,  un lielu darba gadu pieredze. Kas šeit ir ļoti nozīmīgi!

Demontējam dažāda veida kvēlsveces- kā veselas tā arī nolauztas, tai skaitā grūti sasniedzamās vietās- kvēlsveces gals(sildāmais elemets).

©2010 SIA Automagija. Made by SIA "NNP"